Przeszukaj serwis
wyjazdy@onefun.pl   +48 515 505 310

Przed nami dosyć skomplikowany proces wykwaterowania i wyjazdu, który z powodu zamkniętego tunelu będzie wymagał punktualności i dobrej organizacji, w związku z tym prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi instrukcjami. W razie pytań bądź wątpliwości, zwracamy się do pilotów (Arka i Michała).

Wykwaterowanie zostanie zorganizowane w zupełnie inny sposób niż przyjazd. Skorzystamy z gondolek, które przewiozą nas do Verbier.

Piątek

O godz. 18:00 pakujemy sprzęt narciarski i snowboardowy do przyczepki. Samochód z przyczepką będzie stał w uliczce przed drzwiami do budynków i wejściem do narciarni. Przekazujemy TYLKO narty/deski, prosimy nie przynosić bagażu głównego ani butów narciarskich (nie zmieszczą się).

Sobota

Wykwaterowanie o godz. 7:45 – o tej godzinie wszyscy opuszczamy nasze apartamenty razem z bagażem. Po 7:45 apartamenty muszą być puste i gotowe do sprawdzenia.

Obydwa komplety kluczy zostawiamy w apartamentach na stole w salonie. Apartamenty będą sprawdzane po naszym wykwaterowaniu, ze względu na konieczność sprawnego przedostania sie do autokaru sprawdzanie będzie odbywało się przy obecności pilotów naszego biura.

Do godziny 8:15 mamy czas (czyli pół godziny), żeby zanieść nasze bagaże oraz buty na dolną stację gondoli La Tzoumaz. Przed wjazdem dostaniemy jednorazowe skipassy na wjazd i zjazd kolejką. Gondola rusza o 8:15. Przejeżdżamy z naszym bagażem na górę Savoleyres gdzie przesiadamy się do “starej” gondoli i zjeżdżamy w dół do Verbier. Na każdej stacji będzie czekał ktoś z kadry, w razie gdyby potrzebna była pomoc przy załadunku/wyładunku bagażu. Na parkingu pod stacją będą czekały nasze autokary (po wyjściu z budynku stacji skręcamy w prawo).

Wracamy tymi samymi autokarami, którymi przyjechaliśmy.
Osoby lecące samolotem a odbierające swój bagaż we Wrocławiu i Łodzi nadają swój bagaż do autokaru jadącego przez te miasta.

Przekazując bagaże kierowcom właściwego autokaru informujemy, dokąd jadą nasze bagaże (lotnisko Zurych / Wrocław / Katowice / Łódź / Warszawa).

Następnie odszukujemy nasze narty, które zostaną wyłożone przed autokarem i również zanosimy do odpowiedniego autokaru i informujemy dokąd jadą.

Przed wykwaterowaniem należy:

1) Umyć wszystkie naczynia i odłożyć na ich miejsce do szafek i szuflad. Najlepiej zrobić duże mycie wieczorem, a naczynia użyte rano do śniadania można włożyć do zmywarki i włączyć mycie.
Przypominamy, że w dzień wyjazdu nie ma zorganizowanego śniadania. Trzeba zapewnić je sobie we własnym zakresie.

2) Wyrzucić wszystkie śmieci (wg zasad segregacji) – pamiętamy o białych workach na śmieci zmieszane. Można je nabyć w sklepie lub na recepcji. Prosimy upewnić się, że żadne śmieci nie zostały w łazienkach, nie leżą na podłodze, balkonie itp. oraz czy nic nie zostało w piekarniku.
Kontenery na śmieci znajdują się za budynkiem, niedaleko sklepu.
Nie zostawiamy nic w lodówce, musi być pusta! Jeśli coś zostało, to wyrzucamy do kosza, albo zabieramy ze sobą.

Pozostałe informacje:
1) Meble powinny znajdować się na swoim miejscu (tak jak w dniu zakwaterowania)
2) Sprawdzamy, czy nic nie zostało w szufladach, szafach, za lub pod łózkami i na balkonie
3) Sprawdzamy, czy nigdzie nie zostały nasze rzeczy osobiste.
4) Komplet kluczy (do apartamentu i skiboxa) zostawiamy na stole w salonie
5) Jeśli pożyczaliśmy adaptery do gniazdek, zwracamy je na recepcję.
6) Jeśli ktoś wypożyczał ręczniki zostawia je w łazience

W przypadku stwierdzenia przez ekipę sprzątającą uchybień co do ww. punktów, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, pobierane z kaucji.