Przeszukaj serwis
wyjazdy@onefun.pl   +48 515 505 310

Witamy uczestników wyjazdu: Start sezonu na lodowcu- Stubai Austria

Poniżej informacje wyjazdowe oraz praktyczne – co zabrać.

W razie pytań – do dyspozycji Cezary +48 515 505 310 (tematy narciarskie- logistyka, w godz 10-16 pon-pt)
Arek – pilot +48 662 765 866  
(kontakt w dniu wyjazdu oraz opiekun na miejscu)

Zachęcam do polubienia naszego profilu na portalu facebook: http://www.facebook.com/onefunpl/

Osoby odpowiedzialne za kontakt z innymi uczestnikami (którzy nie podali maili) – proszone są o przekazanie tej wiadomości do wszystkich uczestników!!

COVID-19 informacje

Polityka informacyjna dla uczestników wydarzeń.

    1. Jako Organizatorzy wydarzeń wprowadzamy dodatkowe zapisy w zakresie bezpieczeństwa epidemicznego.
      1. klauzule dot. ochrony danych osobowych, umożliwiające Organizatorowi udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu i służbom porządkowym danych osobowych uczestników imprezy w przypadku wykrycia na niej koronawirusa;
      2. obowiązek samodzielnego wyposażenia się uczestnika w materiały ochrony osobistej (maski, przyłbice, rękawiczki);
      3. złożenie przez uczestnika obowiązkowego pisemnego oświadczenia przy wejściu na imprezę lub wcześniej drogą online, że uczestnik, według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym; ankieta: https://forms.gle/GHqkXfNf6GT7T6ag6
    2. Zbieranie danych osobowych i kontaktowych:
      1. Dane te umożliwiają łatwy kontakt z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu.
      2. Zbieranie ich jest rekomendowane w miarę możliwości, tak by ułatwić służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
      3. Po ich pozyskaniu powinny być przechowywane przez organizatora przez 2 tygodnie.

Potwierdzenie stanu zdrowia jest obligatoryjną częścią procesu przedwyjazdowego i bez spełnienia tego kryterium i uzupełnienia ankiety dany uczestnik może być niedopuszczony do wyjazdu.

Wjazd do Austrii z krajów i obszarów o niskim ryzyku epidemicznym.

Osoby przyjeżdżające do Austrii z krajów i obszarów o niskim ryzyku epidemicznym w tym z Polski

zobowiązane są do wykazania podczas kontroli przy przekroczeniu granicy jednej z czterech okoliczności:

  1. negatywnego wyniku badania na obecność wirusa SARS-CoV-2 (PCR ważny 72 godziny, antygenowy ważny 48 godzin)
  • zaświadczenia wydanego przez punkt testujący, w języku niemieckim lub angielskim, musi zawierać: imię i nazwisko, datę urodzenia, datę i godzinę pobrania próbki, wynik testu – negatywny/pozytywny oraz podpis i pieczęć osoby testującej lub kod kreskowy/kod QR lub;
  • zaświadczenia lekarskiego wydanego w języku niemieckim lub angielskim na formularzu A lub B (załączniki na stronie Ambasady RP w Wiedniu);
  1. pełnego zaszczepienia preparatem: BioTech/Pfizer, (Vaxzervia) AstraZeneca, Moderna, Sinophram, Sinovac-Corona Vac, Janssen potwierdzonego w formie:
  • certyfikatu szczepienia wydanego w języku niemieckim lub angielskim lub zawierającego tłumaczenie na jeden z tych języków lub;
  • zaświadczenia lekarskiego wydanego w języku niemieckim lub angielskim na formularzu A lub B (załączniki na stronie Ambasady RP w Wiedniu);

Pełne szczepienie (dwie dawki) uprawnia do wjazdu do 360 dni od podania drugiej dawki.

Szczepionki jednodawkowe uprawniają do wjazdu od 21. dnia do 270 dni od podania szczepionki.

Kolejna dawka szczepionki (dotyczy wszystkich uznawanych szczepionek w Austrii) uprawnia do wjazdu do 360 dni od jej podania, przy czym jej podanie może nastąpić nie wcześniej niż 120 dni od podania ostatniej szczepionki.

Od 10 czerwca 2021 roku osoby przyjeżdżające do Austrii, które podczas kontroli przedstawiły dokument potwierdzający jedną z powyższych okoliczności, nie podlegają obowiązkowi elektronicznej rejestracji w systemie.

Osoby, które przekraczając granicę nie posiadały wskazanego wyżej dokumentu są zobowiązane po wjeździe do Austrii do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu 24 godzin, wykonania testu PCR lub antygenowego na obecność wirusa SARS-CoV-2. Odbycie kwarantanny nie jest konieczne. Zasady i miejsca wykonania testów.

Dojazd autokarowy

 

Autokar: dedykowany naszej grupie to Setra S431DT (piętro)
Przewoźnik FRANK-TOUR nr rej. WPR 1372P

Wyjazd w środę 10 listopada 2021

15:30 zbiórka pod PKiN (Plac Defilad) od strony Al. Jerozolimskich/ Marszałkowskiej – przy M Centrum (30 minut na pakowanie)
16:00 odjazd autokaru

Link do lokalizacji tutaj – widzimy się w tym obszarze:  https://goo.gl/maps/8zinMfGzSAQVdgSs9

Dodatkowe przystanki po drodze:

18:00 Łódź – stacja BP /KFC (nowa) – ul. Rokicinska 199
21:30 Katowice
– BP przy A4 naprzeciw CH 3 Stawy (kierunek Wrocław)

07:00 śniadanie – Rosenberger http://www.rosenberger.cc/en/* możliwe opóźnienie do 30 minut (w zależności od sytuacji na drodze)
* prośba o informację zwrotna kto gdzie wsiada

09:30 Lodowiec Stubai – Austria, bezpośrednio na stok
Jedziemy bezpośrednio na lodowiec – przebiórka w stroje narciarskie na miejscu na dolnej stacji gondoli + autokarze – inaczej się nie wyrobimy czasowo. Prosimy to zrozumieć. Wyjazd musi być po godzinach pracy, a żeby jazda miała sens – musimy jechać wprost na trasy.

Osoby na dojazd własny- zakup karnetów we własnym zakresie. Widzimy się na kwaterze po stoku.

Powrót: wyjazd niedziela 14 listopada
Lodowiec Stubai ok 15:30,
Katowice 02:15 (pon) Warszawa 06:15 (pon)

Wypełnij ankietę gdzie wsiadasz (maks do środy 03/11 do 12:00): https://forms.gle/GHqkXfNf6GT7T6ag6

Autokar posiada przyczepkę na sprzęt więc przewóz odbywa się bezpiecznie i komfortowo.

Miejsca w autokarze: zajmujemy dowolnie, natomiast poszczególne rzędy zarezerwowane są miastami.
Nie odpowiadamy za współpasażerów, ale możemy zamieniać miejsca w przypadku animozji (nie zdarzyło nam jak do tej pory)

Wspólny przejazd

Jeśli jesteś z innego miasta i chcesz się zorganizować na przejazd z innymi osobami, zerknij w wrzuć post na naszą grupę na facebook’u: https://www.facebook.com/groups/499312127111662/?source_id=160542800822690

Informacje

Adresaci e-maila są na liście wyjazdowej, nie są wymagane żadne potwierdzenia i vouchery w autokarze.

Pilot ma listę pasażerów.

Poniżej kilka przydatnych informacji, z którymi warto zapoznać się przed wyjazdem.

Adres naszej kwatery: naszych kwater na terenie Neustift są 2 – odległości nie większe jak 800 m od siebie.
W rezydencji dostępne są ogródki i tarasy – miejsce gdzie planujemy przy dobrej pogodzie spotykać się wszyscy razem na grilla, rozmowy czy też opalanie.
W Neustift jest również basen miejski (miniaqua park).

Miejsca naszych spotkań:
Stołówka w kwaterze nr Mooshof.
Pension Pfandl – tu mieszkają osoby z końcówki zapisów, oraz te, które nie wybrały opcji wyżywienia.
Wiata grillowa / chill zone na podwórku Mooshof.

Zakwaterowanie w standardzie austriackim:
Do wykorzystania są zwyczajowo 2/3 pomieszczenia – jedna stricte sypialnia z dużym podwójnym łóżkiem oraz drugie pomieszczenie, gdzie są dwa rozdzielne łóżka, ale także mini aneks kuchenny.
Mając na uwadze, że w Mooshof osoby będą korzystały ze wspólnego wyżywienia na stołówce nie są to miejsca odstępujące wygodą pozostałym. Poniżej przykładowy rozkład jednego z apartamentów:

Przydział do apartamentów wyślemy po uzyskaniu wszystkich ankiet.

Przydział do apartamentów

Wstępny podział na apartamenty mamy już opracowany (podział na wiek i miasto pochodzenia). Zweryfikujemy go jeszcze i podamy do ogólnej wiadomości w autokarze.

Przydział łóżek w ramach apartamentów
Nie jesteśmy w stanie być obecni na raz w 10 apartamentach, wszyscy uczestnicy są dorośli stąd prośba o ustalanie podziału miejsc do spania wewnętrznie.
My przypisujemy do apartamentu, nie pokoju, czy łózka! Każdy otrzyma info z numerem domku, kwestia ustaleń własnych kto śpi w którym pokoju.

Osoby, które zadeklarowały się na sofę są tego w pełni świadome (oraz płacą o 100 zł mniej).

Dojazdy na stoki:

Codzienne transfery na stok i powrót w godzinach 8:45 (wyjazd) i 16:30 (powrót) zapewnia nasz autokar, w pozostałych godzinach można wrócić skibusem.

Raport otwarcia tras: https://www.bergfex.pl/stubaier-gletscher/

Waluta i finanse

Prośba o przygotowanie w walucie EUR:

  • 20 EUR -zbiórka na kaucję zwrotną za kwaterę

Ile pieniędzy zabrać?
Wydatki własne to równowartość max 100 EUR na osobę (jedzenie, wyjścia do lokali, imprezy, alkohol).
Można spokojnie wypłacać z bankomatów na miejscu jak również płacić polskimi kartami w sklepach (dobre ceny) i lokalach.

Obok nas duży sklep – dyskont BILLA oraz MPreis.

Kaucja za apartament:
Zwracana w przypadku brak poważniejszych szkód – bez problemu.

Przeprowadzimy zbiórkę
20 € / os  – dla osób posiadających skipass lub nabywających go we własnym zakresie
200 € / os –
dla chętnych na zniżkowy skipass grupowy (do rozliczenia zgodnie z ceną końcową skipassa)

Z tej puli płacić będziemy płacić kaucję za apartamenty, a w przypadku wspólnych zakupów (grill, ognisko etc) sięgniemy do tych zapasów.
W drodze powrotnej transparentnie rozliczymy się z Państwem.

Serwis i wynajem sprzętu – AKTIV SPORT

Specjalnie dla naszych klientów zniżki u partnera serwisowo-sprzętowego:

  • 20% na serwis
  • 15% na wypożyczenia

Adresy punktów w Warszawie: ul.Puławska 105, Mokotów oraz ul.Wiertnicza 163, Sadyba

Aktiv Sport to firma wyróżniająca się jakością serwisu oraz poziomem obsługi klienta na terenie Warszawy. Obsługuje marki Rossignol i Volkl.

Proszę powołać się na kod zniżkowy ONEFUN22
W przypadku wszelkich niejasności – prośba o telefon z miejsca pod nr +48 515 505 310

Uwaga od sezonu 2019/20 można rezerwować sprzęt online: http://rent.aktiv-sport.pl/

Wystarczy jako kod rabatowy wpisać “ONEFUN22” i naliczy się odpowiednia zniżka.

Obiady – plan cateringowy

Wyżywienie – od Szefa Kuchni 

Dla osób cierpiących na notoryczny brak czasu proponujemy pełen, wysoko jakościowy catering podczas naszych wyjazdów, by nie trzeba było martwić się gotowaniem we własnym zakresie. Kulinarna uczta dla podniebienia gwarantowana.
 
I) Zestawy obiadowe na każdy dzień pobytu (obiady przygotowane na miejscu przez Chefa Kuchni):
  • optymalnie zbilansowane dania o maksymalnych wartościach odżywczych i smakowych
  • podane zaraz po zejściu ze stoku do zjedzenia wspólnie na stołówce bądź w zaciszu własnego pokoju
  • bez konserwantów i sztucznych dodatków, żywność zdrowa – pochodząca i przygotowywana na bieżąco, na miejscu przez Szefa Kuchni

Koszt: 300 zł/os pakiet 4 obiady + 3 śniadania

Dane do przelewu za świadczenia dodatkowe:

  1. Konto bankowe: BTA LA-VENTURA  Idea bank/ Pekao SA:  49 1950 0001 2006 8377 7784 0001
  2. Revolut: na nr telefonu +48509970035 

Zakupy / gastronomia

Ceny artykułów spożywczych w sklepach są bardzo przyzwoite i porównywalne do polskich.

W Neustift funkcjonują: stacje paliw, markety spożywcze oraz małe sklepy i piekarnie (pokazujemy gdzie się znajdują).

Żywność na czas podróży: zatrzymujemy się co 3-4 godziny stąd nie ma konieczności zabierania prowiantu na drogę. W sobotę po przyjechaniu możliwe zakupy w sklepie w Neustift 

Dopłata do całości

Osoby, które wpłaciły tylko zaliczkę proszone są o uregulowanie pozostałej części należności do wtorku (02/11) do 18:00 (czas wpłynięcia na nasze konto) na dane z umowy.

Dodatkowe opłaty (wyżywienie/ ubezpieczenie) prosimy również przelać do tego czasu na konta:

  1. Konto bankowe: BTA LA-VENTURA  Idea bank/ Pekao SA:  49 1950 0001 2006 8377 7784 0001

Ubezpieczenie

Kwoty ochrony ubezpieczeniowej:
A) KL 20 000 EUR, NNW 15 000 EUR, NWS 7 500 EUR, OC 30 000 EUR jest do nabycia za 60 zł /os na 4 dni.
Rozszerzenie opcji A) o freeride (jazda poza trasą) – 150 zł /os na 4 dni

Potwierdzenie ubezpieczenia dostaną Państwo mailowo. 

Zapłata za ubezpieczenie: przelew na konto jak wyżej

  1. Konto bankowe: BTA LA-VENTURA  Idea bank/ Pekao:  49 1950 0001 2006 8377 7784 0001

Warto swoją drogą wyrobić kartę EKUZ w swoim najbliższym oddziale NFZu (wtedy pomoc i hospitalizacja są rozliczane bezgotówkowo)

Aby się ubezpieczyć wypełnij ankietę: https://forms.gle/GHqkXfNf6GT7T6ag6

Wieczory

Czasu na nudę nie będzie.

Wieczorne wyjścia, grill, strefa relaksu/ inne atrakcje, które w miarę dostępności epidemiologicznej postaramy się zaoferować.

Karnety narciarskie

By otrzymać zniżkę grupową – ok. 9% na skipass – zebrać musimy odpowiednią kwotę i zapłacić musi 1 osoba od nas. Dlatego osoby, którym na tym zależy proszone są o przygotowanie odpowiednio odliczonych kwot:  https://www.stubaier-gletscher.com/pl/osrodek-narciarski/ceny-karnetow-narciarskich/

Prosimy zazanczyć tę opcję w ankiecie i przygotować 200 € do rozliczenia.

Szkolenie narciarskie

Instruktor podzieli grupy na podstawie poziomu zaawansowania jazdy na miejscu.
Omówi szkolenie w trakcie przejazdu autokarem.

Dodatkowe lekcje (cennik): indywidualnie 30EUR/ h, grupa 2-4 os 50 EUR/h

Aby się zapisać wypełnij ankietę: https://forms.gle/GHqkXfNf6GT7T6ag6

Pogoda

Neustift: http://www.bergfex.pl/stubaier-gletscher/

Co zabieramy ze sobą

– ważny dowód osobisty (obowiązkowo) lub paszport,
– narty, deski, stroje do sportów zimowych
– ręcznik własny (duży na termy/ baseny)
– lekarstwa, jeśli ktoś choruje

Środki czystości: na wyposażeniu nie ma tabletek do zmywarek, płynu do zmywania czy ściereczek / gąbek/ worków na śmieci. Należy je zabrać lub nabyć zrzutkowo na miejscu. papier toaletowy w tzw. starcie – na 1-2 dni, potem we własnym zakresie.

Na kwaterze jest piekarnik, kuchenka mikrofalowa, czajnik/ oraz w pełni wyposażona kuchnia. Uwaga – sztućće znajdują się w szufladzie w stole kuchennym. Zazwyczaj brak suszarek do włosów.

Bagaż – limity
Każdemu uczestnikowi w cenie przysługuje:
  • 1 para nart lub 1 snowboard
  • 1 torba duża do 30 kg (do luku) – najlepiej miękka!
  • buty narciarskie/snowboardowe
  • 1 torba podręczna (do środka autokaru)

Zabranie dodatkowego sprzętu lub bagażu, max. 10kg – 100 zł / sztuka – płatne u pilota.

W przypadku przekroczenia limitu 30 kg bagaż zostanie zważony i wystąpi dopłata 10 zł/dodatkowy kg.
Nie jest to nasz wymysł – po prostu są mandaty w przypadku ważenia autokaru i nie ma ich kto pokryć.
Zaleca się spakowanie sprzętu w pokrowce by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu!

Dziękujemy!
 
Pozdrawiamy serdecznie,
OneFun.pl
Biuro Turystyki Aktywnej LA-VENTURA
ul. 11 listopada 45d/2 17-300 Siemiatycze
NIP: 544-142-94-85  REGON: 200304840
filia: Atenska 10/112, 03-978 Warszawa
tel. (0-22) 219 61 40 fax. (0-22) 300 12 66 
kom. +48 50 997 00 35
http://www.strefaaktywnych.pl
https://www.onefun.pl

Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku nr 13/2014

Posiadamy gwarancję ubezpieczeniową organizatora turystyki w TU Signal Iduna o numerze M203237.
Beneficjentem jest Marszałek Województwa Podlaskiego.


*Prezentowane treści nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, mają charakter jedynie informacyjny.
Zapisz się
Facebook