Przeszukaj serwis
wyjazdy@onefun.pl   +48 515 505 310

Ahoj uczestnicy imprezy: ⛵ Mazurskie spotkania bachatowe, obóz żeglarsko-taneczny

W razie pytań – do dyspozycji telefony
Koordynator wyjazdu
Cezary +48 515 505 310 (sprawy organizacyjne, sercowe, zimne piwo) Biuro: 10-18 (pon-pt)
Pilot wyjazdu : Paulina aka Ruda +48 668 470 709
 (sprawy związane z programem imprezowym, jakie porty + logistyka, sercowe na rejsie) telefon w trakcie wyjazdu
Zachęcam do polubienia naszego profilu na portalu facebook: http://www.facebook.com/onefunpl/

Osoby odpowiedzialne za kontakt z innymi uczestnikami (którzy nie podali maili) – proszone są o przekazanie tej wiadomości do wszystkich uczestników!!

COVID-19 informacje

Polityka informacyjna dla uczestników wydarzeń.

    1. Jako Organizatorzy wydarzeń wprowadzamy dodatkowe zapisy w zakresie bezpieczeństwa epidemicznego.
      1.  klauzule dot. ochrony danych osobowych, umożliwiające Organizatorowi udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu i służbom porządkowym danych osobowych uczestników imprezy;
      2. obowiązek samodzielnego wyposażenia się uczestnika w materiały ochrony osobistej (maski, przyłbice, rękawiczki);
      3.  złożenie przez uczestnika obowiązkowego pisemnego oświadczenia przy wejściu na imprezę lub wcześniej drogą online, że uczestnik, według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym;  ankieta: https://forms.gle/5jdPhA33UyjoSj2KA
    2. Zbieranie danych osobowych i kontaktowych:
      1.  Dane te umożliwiają łatwy kontakt z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu.
      2.  Zbieranie ich jest rekomendowane w miarę możliwości, tak by ułatwić służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
      3.  Po ich pozyskaniu powinny być przechowywane przez organizatora przez 2 tygodnie.

Z dniem 18 maja zniesione zostały ograniczenia dopuszczalnej ilości osób na jachtach ⛵️

Cytując ustawodawcę ? “W przypadku infrastruktury zewnętrznej do uprawiania sportów wodnych – na danej jednostce będzie mogło przebywać tyle osób, ile wynosi dopuszczalna liczba (zgodna z dokumentacją konkretnej jednostki pływającej). Wciąż obowiązuje zachowanie dystansu społecznego oraz obowiązek zakrywania nosa i ust przebywających w marinach, przystaniach, torach, wyciągach itd.”

Jachty z działającym WC (opcja dodatkowo płatna).

Potwierdzenie stanu zdrowia jest obligatoryjną częścią procesu przedwyjazdowego i bez spełnienia tego kryterium i uzupełnienia ankiety dany uczestnik może być niedopuszczony do wyjazdu.

⚠️ W przypadku wczesnych syndromów grypy / przeziębienia poświadczonych zwolnieniem lekarskim (L4) możemy przenieść środki na inny wyjazd z naszej oferty bezterminowo

➡️ KLIKNIJ TU BY PRZEJŚĆ DO OBLIGATORYJNEJ ANKIETY PRZEDWYJAZDOWEJ ⬅️

Dojazd – BUS Warszawa

Wyjazd w piątek 11 czerwca 2021 o godz. 17:10
Zbiórka już od 16:50 (pakowanie się)

17:10 – odjazd
Proszę założyć, że dojazd na Młociny zajmie > 30 minut. Brak uczestnika wyjazdu o 17:10 powoduje z automatu zerwanie umowy udziału w imprezie turystycznej i osoba taka nie może liczyć, że na nią zaczekamy. Warto zatem zaplanować tak podróż by być o czasie na miejscu zbiórki, a jak wiadomo stolica się korkuje!

Numer do pilota Paula +48668470709

Spotykamy się na stacji Amic Energy obok Metro Młociny P+R skrzyżowanie Kasprowicza i Sokratesa

➡️ Mapa: https://goo.gl/maps/8myKcEQcasN2

Należy w metrze usiąść na końcu składu i na stacji Młociny nijako cofnąć się w kierunku centrum wzdłuż ulicy Kasprowicza!

Gdyby ktoś potrzebował to obok jest parking strzeżony, gdzie można zostawić auta. Są też niestrzeżone parkingi osiedlowe.

Bus : dedykowany naszej grupie to Norbi Trans: TKI1921H

 

kliknij by powiększyć

Powrót we wtorek  15 czerwca 2021 około godz. 21:00 (Wawa – Metro Młociny)

Miejsca w autokarze: zajmujemy dowolnie.

Nie odpowiadamy za współpasażerów, ale możemy zamieniać miejsca w przypadku animozji (nie zdarzyło nam jak do tej pory). Tu tym bardziej, bo to współtowarzysze rejsowi.

Dojazd własny: Port keja Węgorzewo –  – godzina ok-21:30-22:00

Prosimy o kontakt na wypadek opóźnień czy też potwierdzenia dokładnego miejsca i godziny przyjazdu reszty grupy.

Koniecznie prosimy wypełnić ankietę do jutra, aby móc podzielić osoby z dojazdu własnego na odpowiednie łódki:  https://forms.gle/5jdPhA33UyjoSj2KA

Plan rejsu

Zajęcia z bachaty: codziennie przed wypłynięciem godzina zajęć z profesjonalnym instruktorem bachaty, następnie żeglowanie oraz czas na utrwalenie kroków w głowie. Po południu kolejna godzina zajęć i praktykę.

Pływanie: sobota 11-17, niedziela 11-17, poniedziałek 11-17, wtorek 8:30 do 11:00.

Dodatkowo zajęcia ruchowo/wodne poprowadzi dla Was Paulina

Zakupy – wstępne zakupy zrobimy wspólnie na jacht w piątek po drodze jadąc busem (tutaj załogi muszą wydelegować 3 reprezentantów, którzy zrobią zakupy na jacht – kupujemy w Ostrowi Mazowieckiej – Lidl i obok Biedronka). Musimy założyć za osoby z dojazdu własnego – one Wam to wynagrodzą w składce i dodatku 😉
Mamy 5 jachtów, pływamy wspólnym szykiem, razem. Nocujemy wszyscy wspólnie w portach. (szczegółowy plan pojawi się w tym miejscu w środę)

Wspólny przejazd

Jeśli jesteś z innego miasta i chcesz się zorganizować na przejazd z innymi osobami, zerknij lub wrzuć post na naszą grupę na facebook’u: https://www.facebook.com/groups/499312127111662/?source_id=160542800822690

Tutaj także będą odbywały się foto-konkursy, warto dołączyć już dziś.

Zakupy / gastronomia

Na łódce jest podstawowy sprzęt kuchenny wraz z pełną zastawą. Wyżywienie we własnym zakresie, chociaż zakupy na obiady zrobimy wspólne w markecie.
Dostaną Państwo karteczkę z niezbędnikiem zakupowym i pod okiem lidera każdy jacht zrobi zakupy wg listy + własne ustalone w autokarze dodatki.
Pierwszego dnia następuje aprowizacja załogi w markecie w produkty żywnościowe.

Chętnych na taką ewentualność prosimy o zaznaczenie opcji w ankiecie!

Składka jachtowa (obejmująca żywność) w wysokości  100 zł zbierana jest przez jednego z załogantów (skarbnika), który nią na czas rejsu zarządza i dysponuje.

Zwyczajem jest, że skipper nie uczestniczy w tej składce natomiast przygotowane posiłki spożywa razem z załogą.

Ze składki i kupionych produktów załoga we własnym porozumieniu przygotowuje posiłki w ilości i formie jej odpowiadającej.

Sklepy będą jedynie na początku rejsu w portach czasami możemy zaopatrzyć się w podstawowe produkty  lub zjeść obiad w tawernie. 

Kaucja za jacht
Jachty zostaną rozdzielone w czartek (przedstawimy Wam podział): wybierzemy po 6-7 osób na jacht

Prośba o przygotowanie w walucie PLN:

  • 100 PLN/ os – składka na kaucję zwrotną za jacht + obowiązkowe sprzątanie końcowe
    (bezzwrotne)

Płacicie pilotowi 100 zł składki w autokarze, z czego zwracane jest w drodze powrotnej 70 zł (minus 30 zł za sprzątanie)
Mimo płatności za sprzątanie końcowe, jacht należy zostawić w stanie zbliżonym do odbioru – umyć i odłożyć garnki i sztućce, wyrzucić śmieci i zabrać swoje rzeczy.

Istnieje możliwość zabrania ze sobą z portu toalety turystycznej, koszt opróżnienia toalety to 150zł/ jacht. Decyzje tą podejmują zalogi przed wypłynięciem w portu macierzystego.

Dopłata do całości wyjazdu

Osoby, które wpłaciły tylko zaliczkę proszone są o uregulowanie pozostałej części należności do wtorku  do 18:00 (czas wpłynięcia na nasze konto) na dane z umowy

Pogoda

Oby wiatr nie przeszkadzał 🙂
Sprawdzić natomiast można takie playspot’y jak: Węgorzewo, Piekny Brzeg

Noclegi

Śpimy na łódce w kojach 2 osobowych. Cumujemy tylko w portach (z płatnymi sanitariatami, sklepem, ew. dyskoteką)

Opłaty portowe po stronie załóg! Koszt ryczałtowy (wynegocjowany przez nas) około 10-15 zł /os/ port.

Dress code

Prośba o zabranie jakiś klasycznych koszulek w paski. Pasiaki to bowiem synonim żeglarskiego stroju i fajnie będzie jak udamy się tak wszyscy ubrani na dancing lub ognisko w zależności od warunków epidemicznych!
Powinno to wyglądać mniej więcej tak: http://bit.ly/zeglarski_stroj

Co zabieramy ze sobą

Niezbędnik:

* Śpiwór
* Maseczka na usta, ew. inne środki ochrony osobistej (gaz, pałka)

* Własny prowiant na czas przejazdu
* Płaszcz przeciwdeszczowy
* Środki przeciwsłoneczne i przeciw owadom – dużo środków
* Oświetlenie (latarki czołówki, szklane, znicze, podgrzewacze, inne..)
* Zapalniczka, zapałki
* worki (na śmieci , brudy)
* ręcznik(i)
* kąpielówki, stroje kąpielowe
* kosmetyki
* nakrycie głowy od słońca (koniecznie)
* pieniądze na przeżycie
* buty normalne i jakieś do zmoczenia
* kilka ciepłych rzeczy (bluzy i długie spodnie, czapka)
* papier toaletowy (można 1 paczkę kupić na łódkę)

* lekarstwa, jeśli ktoś choruje

Dodatki (=kto ma chęć ten bierze):

* tshirty i krótkie spodenki
krem do opalania z filtrem
termos
okulary przeciwsłoneczne
aparat fotograficzny
gitara, harmonijka, banjo, tam tam

Rzeczy przydatne lecz niekonieczne (kilka sztuk na rejs)

karty do gry, długopis, gra planszowa, frisbee – i wszelkie inne znane i lubiane “czasoumilacze”

Dziękujemy!
 
Pozdrawiamy serdecznie,
OneFun.pl
Biuro Turystyki Aktywnej LA-VENTURA
ul. 11 listopada 45d/2 17-300 Siemiatycze
NIP: 544-142-94-85  REGON: 200304840
filia: Atenska 10/112, 03-978 Warszawa
tel. (0-22) 219 61 40 fax. (0-22) 300 12 66 
kom. +48 50 997 00 35
http://www.strefaaktywnych.plhttps://www.onefun.pl

Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku nr 13/2014

Posiadamy gwarancję ubezpieczeniową organizatora turystyki w TU Signal Iduna o numerze M203237.
Beneficjentem jest Marszałek Województwa Podlaskiego.


*Prezentowane treści nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, mają charakter jedynie informacyjny.


Zapisz się
Facebook