Przeszukaj serwis
wyjazdy@onefun.pl   +48 515 505 310

Częste pytania i odpowiedzi (FAQ)

1. Co jest w cenie wycieczki?

Cena wycieczki (o ile nie jest to wyraźnie wskazane w umowie) zawiera zwyczajowo: zakwaterowanie, przejazd / przelot, wyżywienie według wybranej oferty, podstawowe ubezpieczenie oraz opiekę pilota / rezydenta. Świadczenia zwarte w cenie różnią się przy wczasach, wycieczkach objazdowych czy wyjazdach narciarskich dla singli. Stąd do każdej oferty dołączamy opis z dokładną rozpiską świadczeń.

2. Jak przesłać podpisaną umowę?

Umowę, wypełnioną i podpisaną należy przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną an adres rezerwacje@onefun.pl, faksem na numer +48 22 300 15 66 lub pocztą tradycyjną na adres OneFun, Atenska 10/112, 03-978 Warszawa.

3. Kiedy internetowa rezerwacja staje się wiążąca?

Klient otrzymuje umowę udziału w imprezie turystycznej, którą własnoręcznie podpisuje i odsyła do nas poprzez jeden z wymienionych wyżej sposobów. Wpłata zaliczki to także potwierdzenie chęci udziału i akceptacji zapisów umowy. Po wpłaceniu wynikających z tytułu umowy należności otrzymują Państwo od nas potwierdzenie rezerwacji na podstawie którego na lotnisku lub u kierowcy/ przedstawiciela (busy i autokary) odbieracie vouchery na usługi. Dane niezbędne do umowy to: imię, nazwisko, data urodzenie, adres zamieszkania oraz w przypadku ubezpieczeń – PESEL.

4. Czy podane godziny lotów oraz odjazdów mogą ulec zmianie?

Informacja wyjazdowa dotycząca wyjazdów autokarem / busem podawana jest zwyczajowo na tydzień przed wyjazdem. Ma to na celu uniknięcia ewentualnych przesunięć w czasie. Także w tym przypadku jest to mało prawdopodobne, prośba o przyjęcie tolerancji rzędu maksymalnie 45 minut w stosunku do podanie w rozpisce  godziny.
Rozkłady lotów mogą ulec zmianom z różnych przyczyn – zarówno po stronie Organizatora jak i linii lotniczych.  Jeśli zapowiada się taka sytuacja poinformujemy Państwa niezwłocznie o tym fakcie telefonicznie lub mailowo (za potwierdzeniem odbioru). Zdarza się w to w praktyce niezmiernie rzadko.

5. Czy może się zdarzyć, że oferty ze strony będą już niedostępne?

Tak. proces rezerwacji obejmuje sieć agentów turystycznych rozsianych po całym kraju. Jeśli w pewnym momencie oferta będzie cieszyła się dużym popytem i agenci będą ją z powodzeniem sprzedawać – może zabraknąć miejsc w samolocie lub busie / autokarze. Nie używamy narzędzi monitorujących dostępną ilość miejsc w czasie rzeczywistym jednak sprawdzamy to i monitorujemy przynajmniej trzy razy w tygodniu. Przy braku miejsc oferta jest zdejmowana ze strony by nie przyjmować kolejnych zapisów. Oczywiście osoby, które się już na nią zapisały nie tracą wyjazdu ani świadczeń.

 

Zapisz się
Facebook