Przeszukaj serwis
wyjazdy@onefun.pl   +48 515 505 310

Witam uczestników wyjazdu rejs Żuławy Wiślane, 15 -18 sierpnia 2019

Poniżej informacje wyjazdowe oraz praktyczne – co zabrać.

W razie pytań – do dyspozycji telefony
Koordynator wyjazdu +48 515 505 310
(sprawy organizacyjne, sercowe, zimne piwo) Biuro: 10-18
Koordynator i pilot rejsu
(porty, program) Maciej +48 50 997 00 35  nr dostępny od wtorku 13/08

Zachęcam do polubienia naszego profilu na portalu facebook: http://www.facebook.com/onefunpl/

Osoby odpowiedzialne za kontakt z innymi uczestnikami (którzy nie podali maili) – proszone są o przekazanie tej wiadomości do wszystkich uczestników!!

Dojazd – autokar Warszawa

Wyjazd w czwartek 15 sierpnia 2019 o godz. 07:00
Zbiórka o 06:30 (pakowanie się)

07:00 – odjazd autokaru
Brak uczestnika wyjazdu o 07:15 powoduje z automatu zerwanie umowy udziału w imprezie turystycznej i osoba taka nie może liczyć, że na nią zaczekamy. Warto zatem zaplanować tak podróż by być o czasie na miejscu zbiórki, a jak wiadomo stolica się korkuje!

Numer do pilota Maciej +48509970035 (od wtorku)

Spotykamy się na stacji Amic Energy obok Metro Młociny P+R skrzyżowanie Kasprowicza i Sokratesa.

Należy w metrze usiąść na końcu składu i na stacji Młociny cofnąć się w kierunku centrum wzdłuż ulicy Kasprowicza!

➡️ Mapa: https://goo.gl/maps/8myKcEQcasN2

Gdyby ktoś potrzebował to obok jest parking strzeżony, gdzie można zostawić auta. Są też niestrzeżone parkingi osiedlowe.

Autokar: dedykowany naszej grupie Mercedes Tourismo (49 +1+1 )
Numer rej. WL 1657M  przewoźnik HM Trans

kliknij by powiększyć

Powrót w niedzielę 18 sierpnia 2019 ok godz. 23:00 (Wawa-Młociny)

Miejsca w autokarze: zajmujemy według numeru jachtu – odpowiednie karteczki J1- J5 będą rozdysponowane na siedzeniach. Jest nas komplet, więc siedzimy w parach.

Nie odpowiadamy za współpasażerów, ale możemy zamieniać miejsca w przypadku animozji (nie zdarzyło nam jak do tej pory). Tu tym bardziej, bo to współtowarzysze rejsowi.

Dojazd własny: port morski Tolkmicko, ul. Parkowa 1 (ok 13:00)

Prosimy o kontakt z pilotem na wypadek opóźnień czy też potwierdzenia dokładnego miejsca i godziny przyjazdu reszty grupy.

Wspólny przejazd

Jeśli jesteś z innego miasta i chcesz się zorganizować na przejazd do miejsca odjazdu autokaru w Warszawie z innymi osobami, zerknij w wrzuć post na naszą grupę na facebook’u: https://www.facebook.com/groups/499312127111662/?source_id=160542800822690

Ankieta przedwyjazdowa

Rezerwacje wiążąca – ręczników/ pościeli oraz rodzaju jachtów.

Prosimy koniecznie wypełnić ankiete: https://goo.gl/forms/gFgWQqYCT84b23W83

Plan rejsu

Pływanie: czwartek 15-19, piątek 10-18, sobota 10-18, niedziela 10-14. Mamy ponad normalny wynajem jachtów w niedzielę.

Zakupy – codziennie będzie jakiś sklep.
Nie trzeba zabierać ze sobą prowiantu na kilka dni! Wstępne zakupy zrobimy wspólnie na jacht w sobotę.
Mamy 8 jachtów, pływamy wspólnym szykiem, razem. Nocujemy wszyscy wspólnie w portach: Krynicka Morska, Kąty Rybackie, Nadbrzeże i Frombork.

Dokładny plan rejsu podpowie Maciej – gdyby ktoś potrzebował np. zarezerwować sobie noclegi we wskazanych portach, gdzie będziemy *zazwyczaj jest taka opcja praktycznie w każdym z nich.

Informacje

Adresaci e-maila są na liście wyjazdowej, nie są wymagane żadne potwierdzenia i vouchery w autokarze.


Pakiet informacyjno-powitalny
otrzymają Państwo od pilota w autokarze. Będzie on zawierał szereg praktycznych wskazówek, kontakty, program pobytu i atrakcje jakie czekają naszą grupę n a rejsie.

Będzie to swoiste kompedium wiedzy niezbędne na wyjeździe.

Poniżej kilka przydatnych informacji, z którymi warto zapoznać się przed wyjazdem.

Zakupy / gastronomia

Na łódce jest podstawowy sprzęt kuchenny wraz z pełną zastawą. Wyżywienie we własnym zakresie, chociaż zakupy na obiady zrobimy wspólne w Biedronce.
Dostaną Państwo karteczkę z niezbędnikiem zakupowym i pod okiem lidera każdy jacht zrobi zakupy wg listy + własne ustalone w autokarze dodatki.
Pierwszego dnia następuje dodatkowa aprowizacja załogi w pobliskim markecie w produkty żywnościowe. W przypadku braku produktów, są one sukcesywnie dokupowane w marketach przy portach lub w sklepach napotkany po trasie rejsu.

Składka jachtowa (obejmująca żywność) w wysokości 100 zł zbierana jest przez któregoś z załogantów, który ją na czas rejsu zarządza i dysponuje.

Zwyczajem jest, że skipper nie uczestniczy w tej składce natomiast przygotowane posiłki spożywa razem z załogą.
W przypadku wyjścia do restauracji negocjujemy zniżki, które zazwyczaj pokrywają posiłek skippera.

Ze składki i kupionych produktów załoga we własnym porozumieniu przygotowuje posiłki w ilości i formie jej odpowiadającej.

Sklepy będą przez nas mijane i odwiedzane praktycznie codziennie, jeśli zabraknie np. płynów, przypraw czy prowiantu.

Kaucja za jacht
Jachty zostaną rozdzielone w autokarze: wybierzemy po 8 osób na jacht, rozdamy opaski identyfikujące i zmotywujemy do przedyskutowania zakupów.

Prośba o przygotowanie w walucie PLN:

  • 100 PLN/ os – składka na kaucję zwrotną za jacht

Dopłata do całości wyjazdu

Osoby, które wpłaciły tylko zaliczkę proszone są o uregulowanie pozostałej części należności do środy (11/08) do 18:00 (czas wpłynięcia na nasze konto) na dane z umowy

Pogoda

Oby wiatr nie przeszkadzał 🙂
Sprawdzić natomiast można takie playspot’y jak: Krynica Morska, Kąty Rybackie, Tolkmicko

Noclegi

Śpimy na łódce w kojach 2 osobowych + mesa. Cumujemy zawsze w porcie (z sanitariatami, sklepem. wiatą na ognisko i czasem – dyskoteką)

Dress code

Prośba o zabranie jakiś klasycznych koszulek w paski. Pasiaki to bowiem synonim żeglarskiego stroju i fajnie będzie jak udamy się tak wszyscy ubrani na dancing w Krynicy!
Powinno to wyglądać mniej więcej tak: http://bit.ly/zeglarski_stroj

Dodatki

Rokrocznie robimy konkurs na najlepszą załogę rejsu. Kreatywne fotki całej ekipy z łódki pozwolą wygrać atrakcyjne nagrody po powrocie z turnusu.

Co zabieramy ze sobą

Niezbędnik:

* Śpiwór
* Własny prowiant na czas przejazdu
* Płaszcz przeciwdeszczowy
* Środki przeciwsłoneczne i przeciw owadom
* Oświetlenie (latarki czołówki, szklane, znicze, podgrzewacze, inne..)
* Zapalniczka, zapałki
* worki (na śmieci , brudy)
* ręcznik(i)
* kąpielówki, stroje
* kosmetyki
* nakrycie głowy od słońca (koniecznie)
* pieniądze na przeżycie
* buty normalne i jakieś do zmoczenia
* kilka ciepłych rzeczy (bluzy i długie spodnie, czapka)
* papier toaletowy

* lekarstwa, jeśli ktoś choruje

Dodatki (=kto ma chęć ten bierze):

* tshirty i krótkie spodenki
krem do opalania z filtrem
termos
okulary przeciwsłoneczne
aparat fotograficzny

Rzeczy przydatne lecz niekonieczne (kilka sztuk na rejs)

* ładowarka samochodowa do komórki, power banki
płyn do mycia naczyń, ścierka
karty do gry, długopis, gra planszowa, frisbee – i wszelkie inne znane i lubiane „czasoumilacze”

Na trasie rejsu będzie możliwości doopatrzenia się w prowiant. Prosimy więc o spakowanie się pod tym kątem.

Dziękujemy!
 
Pozdrawiamy serdecznie,
OneFun.pl
Biuro Turystyki Aktywnej LA-VENTURA
ul. 11 listopada 45d/2 17-300 Siemiatycze
NIP: 544-142-94-85  REGON: 200304840
filia: Atenska 10/112, 03-978 Warszawa
tel. (0-22) 219 61 40 fax. (0-22) 300 12 66 
kom. +48 50 997 00 35
http://www.strefaaktywnych.pl
http://www.onefun.pl

Wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku nr 13/2014

Posiadamy gwarancję ubezpieczeniową organizatora turystyki w TU Signal Iduna o numerze M203237.
Beneficjentem jest Marszałek Województwa Podlaskiego.


*Prezentowane treści nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, mają charakter jedynie informacyjny.


Zapisz się
Facebook